Tuesday 15 May 2012

Seindah sakura

Salam..seindah sakura slot akasia kot kt tv3 ade tgk x?cite dia cm okla..tp agk sedih kot..kisah hidup Shakira yg sungguh banyak dugaan dan cabaran dr kecik sampai la ke besar..cite ni adaptasi dr sebuah novel 'seindah sakura' la kot..hihi..neway,ku ni bkn nak buat review psl cite ni..lg pn dh ramai gak asenya yg dh buat review or sinopsis pasai cite ni..aku cume shuke lagu OST drama ni..sekali dgr cam bese2 je..tp 2,3 kali dgr cam asyik melekat  dan bermain-main plak kt dlm kepala..ptg td balik lab aku hbskan mase tgk cite ni..skrg dh ade Fasha Sandha dh..fahrin pn dh ade..hr tu aku tgk budak pompuan erynn erynna kot name dia yang berlakon..jd Fasha ms kecik..n ms tu aku agak Amran (fahmie don) yg selalu buli shakirah tu akan jd fahrin ms dia besar nt..upanya tekaan aku silap..fahrin dlm cite ni as a cikgu disiplin  la kot sbb slalu bwk rotan jek kt skool shakirah tu..kui3.. kire agak byk episode gakla aku dh skip..maklumla xde ms..hihih..so ptg td layan diri tgk cite ni kt tv3..n pas pada tu aku cr lagu yg aku dgr td kt internet...sbb xtau pe tajuk lagu tu..aku just type dia nye lirik yg aku ingt...then kuarla ape yg aku nak!..yeay..sngkn!!..so pe lagi..memulakan keje mendowload dan dia nye lirik aku cr kt liriklagubest...untuk post kt sini aku make it for my own version..ala2 video yg xseberapa..hehe..yg penting bile aku dgr lagu tu aku bleh join skali nyanyi2 smbil layan emosi dan perasaan sorang diri di malam2 hari bertemankan kerja-kerja dan analisis data yang masih berlambak..haish..

Title: Buatku Di Sana
Mafa ft Ronnie OIM 


...Sebabkan aku suke gambar cartoon tu, then aku jadikan dia sebagai background image..cute kan..

No comments:

Post a Comment