Monday 21 May 2012

Lappy...

..haish..ngah khusyuk tulis2 tesis, sambil pikirkan idea2 nak tulis ape, tetibe..'pap'...laptop aku mati!!!....maknenya sume yg aku tulis tadi xsempat di save..oh tidak..sia-sia je keje aku tadi..sia-sia pikirkan ayat yg kunun2 paling best nak letak kat tesis..benci..benci..benci..sangat menguji kesabaran la kan..sebelum ni pernah jadi gak incident laptop aku tetibe je mematikan diri sdiri..ingt kan cm sbb aku terusik dia py charger jek..tp ni dh 3,4 kali jadi maknenya dh mula nak menunjukkan simptom2 nak rosak dalaman la nie...haish..$$$$$ la nampak gayanya...huhu...tyme2 dh nak habes..tyme2 dh nak tulis2 tesis la benda ni jadi..xbleh ke tunggu sampai aku dh hantar tesis dulu ke..kalo camnilah gayanya, setiap 5 minit je kena make sure sume benda dh sentiase ditekan butang save nya..kalu x, sia-sia jela kalu dapat karang ayat sepuitis mana sekali pun...huhu..mungkin sbb laptop aku juz lappy yg kecik je kan, umur pun dh masuk 2 tahun lebeh, dh nak sampai masenya la tu kot..sob..sob..tapi aku hrp2 my lappy bleh bertahan lagi menabur jasa dan bakti ntuk tempoh mungkin 4,5 bulan lagi demi tuannya yg sedang berhempas pulas menyiapkan ke'tesis'an nya..bleh kan?...hihi..

**last-last dh ase ngantuk n mau tdo...hehe..tambah -tambah sedang mengalami penderitaan perut...haish... 

*update: lappy dh menunjukkan simptom lain plak..huk3..sedihnye..rosak ke virus?screen plak yg problem nye..berkelip-kelip gitu..uwaa...(-_-)...



 

No comments:

Post a Comment