Monday 14 May 2012

Berdebar-debar

haip...agak len mcm sket asenya hari ni..mungkin stamina di tahap low level..dr tgh hr td lg terase cam berdebar2..tngn ni pulak napela syik menggigil..huhu..nak ckp xmakan,asenya dh banyak dh makan..makan kek coklat, makan char kuey teow (xbest langsung..mahal je lebih..huhu), makan yg cucuk2 tu lg..bykla tu kan?...atau mungkin sbb stress?tp xde pape yg menstresskan aku pn hr ni..everything ok..sbb penat?memang agak penat sket, tp dh siap dibuai mimpi dh pn td..sbb dh ngantuk giler kan..hehe..tp bile bgn still ase perasaan yg same..perasaan berdebar2 diiringi denyutan nadi yg agak cepat..nape ye agak2nye?ade simptom xbaik ke?perasaan same mcm nak g intebiu or ngah tgk bola bile dah last2 minit..takut nt team yg kite support  tu kalu aku liverpool lah sbb aku suke tgk suarez, gerrard, bellamy, kunyit (kuyt)..hehe..dh skor awal2 game, tetibe tu  kalah plak disaat2 terakhir...hampaaa!!...haha..eh-eh bola plak kan..saje nak memberi gambaran yg lebih jelas how actually i feel rite now..dup dap dup dap..or debaran ni mungkin satu petanda baik..mane tau tetibe 1,2 minggu lagi SPA nak panggil aku intebiu ke kan..hehe..amin..so debaran tu awal2 dh rasa..yolah tu...pepandai je kan..tapi hopefully esok dh normal balik lah..cam xbest plak kalu asyik rs camni..rs cam lemah sbb tgn pn menggigil ala2 parkinson gitu...haish..tapi xdelah teruk sgt kan..kalu x camne nak taip keyboard nak tulis-tulis ni kan..tu perumpamaan jela..cuma sgt2 ase xbesssttt..badan pun ase lemau cam biskut tawar..tapi biskut lemau kalu cecah air teh panas still sedap gak kot..xde dh nk rs dia py lemau..ase air teh jek..sedap je..ahaks!..dh terucap kt sini, kelaparan la plak,jeling2 kt rack bilik aku ni ada lagi stok vico 3 in 1 calcium plus lagi, so ape lagi...vico tyme!!..minum vico calcium byk2..esok harap aku back to normal..hihi..

p/s:cawan Anlene pow mak aku nye bawak dtg kolej..haha..teringin gak nak minum Anlene..maklumlah umur dh meningkat kan..kurang calcium la katakan..hehe

No comments:

Post a Comment