Sunday 13 May 2012

Pertama kali..

Hari ni bermulalah aku sebagai blogger yg xbertauliah..sbb nye skrg mode ngah tulis-tulis..dari kne tulis tesis..paper yang xsiap2...yang ntah bile bleh publish nye and so on..so bangkitlah semangat mau menulis dan mengabdikan something kt blog...dulu pernah aku pernah ade cool blog,namun umur blog tu xbp nk panjang..dah berkubur mcm tu je...hehe..so skrg come out dgn blog baru..yang mungkin boleh menjadi tempat untuk coret-coret sesuatu...gosip-gosip sesuatu mcm Mak Jemah kt ERA...btw really like segmen pagi johara kt ERA..kenape??sbb ade si johan yang sometimes bagi aku agak kelakar ngan dia nye joke yg kdg2 spontan...menceriakan pagi lah katakan...layankan jela..hehe..sape2 yg xpernah layan johara kt ERA pe salahnye try dgr...mungkin bleh celikkan mate yang pagi2 agak mengantuk kan untuk nak g keje ke..nak kne g kelas ke..g lab ke..pape la yg memakse anda-anda untuk bgn pagi...ni dh kire promosi kan segmen dorang tanpa sedar..hehe..walaupn maybe ade yg xshuke dgr, itu korang punye choice la kan..xsemestinya org akn suke ape yg kite suke kan..so pilihan masing2..for me..aku ok je..at least aku bleh gelak2..xdela stress di pagi2 hari..walaupn aku sbenarnye jarang bgn pagi..haha..maklumlah..student lagi and kebnyakan ikut aku nye shedule jek...maknenya jarang sgt lah aku akn buat schedule untuk wt something di pagi2 hari kan...lg suke mengular la ni..haha..melainkan terpakse tetibe ade labwork yg nak kena buat,nak kena bergegas ke IMR ke,kenalah aku bgn pagi2..so alternatif untuk hilangkn aku nye stress pagi2 tambah2 kena ngadap orang-orang sawah padi yg aku xbape nk berkenan, sumbat je earphone kt tinge n layankan JOHARA di ERA....