Wednesday 4 July 2012

lega..

..alhamdulillah...2,3 hari duk siapkan slide, edit sana,edit sini,akhirnya...masanya tiba jua..yeay!!..sebelum nak present petang td, yaAllah terasa cam nak luruh jantung..tambah2 tgk session 1 py examiner, ya Allah soalan bagaikan peluru yang kua bertubi2 tanpa henti..xtenang langsung asenya..dup dap dup dap..

..pas lunch, bermulalah session bagi kitorang2 yang sealiran..awal2 lagi dah check sape examiner untuk kitorang nye session..fuhh, nasib baik lah nama lecturer yang kitorang2 rs mampu untuk dijawab soalannya..at least sorang dari mereka..ngah dup dap dup dap,praktis lah sket2 kunun2, check balik slide, tetibe...dapat tahu yang examiner dah tuko orang...n yang best nye, digantikan ngan lecturer yang memang dah super duper dalam bertanya kan soalan yang agak killer question..jantung yang tadinya hampir2 nak jatuh, sekarang terasa cam memang dah terjelepuk kat atas lantai..'ape nak jadi, jadilah kan..camne2 pun presentation tetap go on..'..kat dalam hati xputus2 minta dipermudahkan segalanya...

..as a third presenter, memang aku fokus giler pada soalan2 yang dihadiahkan pada 1st n 2nd presenter..sbb nye kitorang 1 group, so at least aku bleh agak2 yang examiner2 ni suke tanya part mn lah kan..at least blehla prepare sedaya yang ada sebelum aku nye turn..tapi yang best nye, kedua2 examiner untuk kitorang nye session ni, dah jadikan session tu xdelah serius sangat..walaupun question dorang agak menyentap kalbu, tapi suasana tu menyebabkan kita xdelah stress sangat even ko xdapat jawab soalan yang dah dilayangkan..so, oklah tu kan..bila tiba turn aku, aku juz present apa yang ada, n try my best to answer all the questions that have been given to me..xkesahlah kan betul ke salah, at least ada effort untuk menjawab..betul x?..hehe..so,akhirnya aku ase aku puas hati ngan apa yang aku dah buat..aku tau aku dah buat yang terbaik..merapu xmerapu, goreng xgoreng,tu len cite lah kan..hehe..yang penting sumenya dah lepas..sudah lega gitu...

p/s:sekarang kena prepare untuk jadi MC untuk esok nye session..berangan nak jadi national MC cam jae suk dlm running man tu bleh ke ea??..hehe....(-.-) 

No comments:

Post a Comment